ARMS
Úvodní stránka
Registrace

Obchodní podmínky

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Objednání zboží

Veškeré objednávky probíhají online prostřednictvím našeho e-shopu. Postup při objednání zboží je popsán v kapitole Nákupní košík na stránce Jak nakupovat. Vždy se řiďte instrukcemi, které Vám budou poskytnuty během objednávání. Objednávka z Vaší strany je závazná momentem jejího dokončení. Rekapitulační e-mail automaticky zaslaný naším systémem po dokončení objednávky je určen pouze pro Vaši konrolu. Závazným potvrzením Vaší objednávky z naší strany je expediční e-mail.

Cena zboží

Závaznou cenou zboží je pro zákazníka cena, která byla uvedená u produktu v momentě dokončení objednávky. Závazným potvrzením Vaší objednávky z naší strany je expediční e-mail.

Víte, že?

Změna ceny nebo dodací lhůty po dokončení objednávky je zpravidla způsobena vyprodáním skladových zásob, pro které byla cena platná. Nová cena tak platí až pro následující objednávky.

Výjimku tvoří předobjednávky. Závaznou cenou je zde cena stanovená v den uvedení zboží do prodeje, není-li uvedeno jinak. O změnách ceny či data vydání u předobjednaného zboží budete včas informováni e-mailem uvedeným během registrace či samotné objednávky. Budete-li chtít na základě změny ceny či data vydání u Vámi předobjednaného zboží objednávku zrušit, postupujte podle informací uvedených v následujícím odstavci o zrušení objednávky.

Zrušení objednávky

Objednávku lze zrušit žádostí zaslanou na obchod@gameleader.cz. V e-mailu uveďte Vaše celé jméno a číslo objednávky ke stornování. Vaše objednávka bude stornována pouze za předpokladu, že v době doručení e-mailové zprávy ještě nebyla zásilka expedována či nebyla nevratně uvedena do procesu expedice.

Vrácení nepoškozeného zboží

Pokud nebudete s Vámi objednaným zbožím z jakýchkoli důvodů spokojeni, máte nárok jej do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vrácením však nelze řešit reklamaci vadného zboží.

O tomto kroku nás nejprve informujte e-mailem či telefonicky a uveďte všechny náležitosti potřebné k vyřízení Vaší žádosti včetně čísla Vašeho účtu pro vrácení peněz. Můžete využít náš formulář pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.

Peníze za objednané zboží Vám budou bankovním převodem odeslány zpět na Váš účet nejpozději do 14 dnů od Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy. Ne však dříve, než od Vás obdržíme celý obsah původně doručené zásilky. Tu nám zašlete poštou zpět na adresu sídla naší společnosti, uvedenou v kontaktech našeho obchodu, nejpozději do 14 dnů od Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy.

Víte, že?

Vrácením zboží neřešte reklamace. Vámi objednané herní tituly jsou software s obsahem autorského díla a jako takové, musí být vrácené zboží nepoškozené a v neporušeném originálním obalu, tj. vůbec nerozbalené.

V případě nesplnění všech zmíněných podmínek nebude vrácení uznáno a bude opětovně odesláno zákazníkovi na jeho náklady.

Poštovné za doručení zásilky zpět k nám hradí zákazník. Zboží nám zasílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za jeho ztrátu či poškození během přepravy k nám. Nezasílejte nám vrácené zboží na dobírku, nepřevezmeme jej.

K některým hrám si lze nechat zaslat pouze produktový klíč na email, namísto fyzické krabičky. Pokud zvolíte tento způsob dopravy, souhlasíte s tím, že krabičku za Vás rozbalíme a kód Vám zašleme na email. Rozbalením hry z ochranné fólie však ztrácíte nárok na vrácení do 14 dnů. Kód odeslaný na email tak nemůžete vrátit.

Dodací a platební podmínky
 Dodací lhůta

V případě platby dobírkou nebo online platebními systémy je objednávka vyřizována ihned, v případě platby bankovním převodem až po přijetí potvrzení o úspěšném provedení platby. Veškeré zboží skladem je expedováno v nejbližší pracovní den během expedičních hodin. Objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 expedujeme Českou poštou tentýž den. Ostatní přepravci, včetně PPL a DPD, přijímají zásilky nejpozději do 11:00 hodin, podle aktuální dopravní situace i dříve.

Dodací lhůta uváděná u nabízeného zboží je časem potřebným k dodání daného zboží na náš sklad. Nebudeme-li dlouhodobě schopni po obdržené objednávce splnit uvedenou dodací lhůtu, protože je daný titul dočasně vyprodán i u dodavatelů respektive výrobců, budete o tomto informováni e-mailem. Přesto uděláme vše, co bude v našich silách, abyste objednané zboží obdrželi v co možná nejkratším termínu.

Předobjednávky jsou expedovány po datu vydání obsažených herních titulů.

Víte, že?

Mějte na paměti, že zásilka obsahující alespoň jeden titul v předprodeji bude expedována až po nejpozdějším datu vydání jednoho z obsažených titulů.

Na tuto skutečnost budete upozorněni v nákupním košíku před dokončením objednávky. Chcete-li již vydané tituly doručit ihned a předobjednávky samostatně později, jednoduše proveďte objednávky dvě.

 Doprava

Při dodání Vámi objednaného zboží využíváme služeb České pošty a přepravců PPL nebo DPD. Pokud nebudete v den dodání na uvedené dodací adrese k zastižení, zanechá Vám pracovník České pošty ve schránce lístek, na jehož základě si budete moci zásilku vyzvednout přímo na Vaší dodací poště. Při dopravě přes PPL, DPD či jiného dopravce Vás bude řidič telefonicky kontaktovat.

Při volbě dopravy přes PPL / DPD pro Vás automaticky vybereme vhodnějšího přepravce.

Pokud jste zvolili jako způsob platby dobírku, budete vyzváni k uhrazení objednávky při jejím převzetí.

Nebudete-li s obsahem převzaté zásilky spokojeni, následujte pokyny pro zrušení objednávky, objevíte-li na zboží závadu, postupujte podle pokynů k reklamaci.

Reklamace

Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Zákazník je povinen hlásit veškeré nalezené vady okamžitě po jejich zjištění.

Kvůli reklamacím se obracejte na email obchod@gameleader.cz a uveďte číslo objednávky, název konkrétního herního titulu, u kterého byla vada zjištěna, důvod reklamace a v případě technických problémů také konfiguraci Vašeho počítače, jedná-li se o počítačovou hru.

 Průběh reklamace
Víte, že?

V případě technických problémů s hrou nejprve kontaktujte zákaznickou podporu vydavatele hry, který Vám pomůže vyřešit Váš problém s hrou a případně vyloučí chybu na straně Vašeho počítače či konzole. Kontakt je zpravidla uveden na přebalu hry nebo v manuálu.

Nepodaří-li se Vám problém odstranit nebo se bude jednat o zjevnou vadu dodaného zboží, zašlete nám reklamované zboží po domluvě zpět k posouzení na adresu sídla naší společnosti uvedenou v kontaktech našeho obchodu. Zboží nám zasílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za jeho ztrátu či další poškození během přepravy k nám. Nezasílejte nám reklamované zboží na dobírku, nepřevezmeme jej.

Budeme-li schopni o vadě rozhodnout ihned, reklamaci uznáme a nové zboží zašleme zpravidla během několika málo dnů. Nebude-li o vadě možné rozhodnout, bude zboží zasláno zpět dodavateli respektive výrobci, který reklamaci vyřeší do 30 dnů.

Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoli na vady vzniklé běžným užíváním či nesprávným použitím. Reklamované zboží musí být odesláno v kompletním provedení, tedy včetně originálního obalu, dodávaného příslušenství, manuálu atp.

Do zásilky s reklamovaným zbožím můžete vložit vyplněný a vytištěný reklamační list.

Informace o zboží

Veškeré námi poskytované informace k nabízeným herním titulům jsou co možná nejpřesnější. Ne všechny informace jsou však běžně výrobci či dodavateli poskytovány v dostatečné podobě a míře, a proto nelze zajistit jejich naprostou přesnost.

Nezapomeňte, že není-li uvedeno jinak, jsou PC hry určeny pro operační systém Windows. Kompatibilitu s nejnovějšími či staršími verzemi tohoto operačního systému se můžete pokusit zjistit na stránkách výrobce či v diskuzi na základě zkušeností jiných hráčů.

Obrázky a videa ze hry jsou často oficiálním grafickým a audiovizuálním materiálem poskytovaným výrobci a distributory daných herních titulů a jako takové by měly odpovídat skutečnosti. V trailerech se však mohou vyskytovat i reklamní záběry, které nemusí pocházet přímo ze hry. Tento fakt by však měl být na první pohled zřetelný. Stejně jako jsou zřetelně rozlišitelné případné artworky v galerii obrázků. Přesto některé obrázky či videa nemusí vizuálně přesně odpovídat realitě, protože jsou tyto materiály určeny pro všechny varianty produktu na dostupné platformy bez rozdílu. Konkrétní grafické ztvárnění se pak může lišit podle užité platformy. Obrázky krabiček prezentovaných her a zboží jsou pouze ilustrační.

Je-li uvedeno, že k danému hernímu titulu dodáváme zdarma navíc jiné bonusové předměty, než ty které jsou přímo součástí balení, neručíme Vám, že tyto předměty skutečně obdržíte. Často máme k dispozici pouze limitované množství kusů a ty jsou k objednaným titulům přikládány do vyprodání zásob. V takovém případě většinou naleznete na produktové stránce datum, do kterého byl bonus platný.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží. Stejně tak může být objednávka zrušena, neobdržíme-li v požadovaném období platbu za objednávku, kterou jste se rozhodli uhradit předem.

Ve všech případech Vás budeme kontaktovat e-mailem s informací o nastalé situaci a dalším možném postupu.

Další ustanovení

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů přísluší České obchodní inspekci http://www.coi.cz

Naše projekty
     
Akceptujeme
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • Maestro
  • mPeníze
  • PaySec
  • Bankovní převod
  • Dobírka
 
Logo GameLeader je reg. ochr. známka společnosti GameLeader s.r.o. © 2009-2017 GameLeader s.r.o. Adresa: Vinařického 413/7, 39701 Písek IČO: 28103441 DIČ: CZ28103441 Bankovní spojení: 2500303832/2010 Fio banka, a.s.