New Pokémon Snap
Přihlášení Registrace

Reklamace

Záruka

Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka v délce 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Zákazník je povinen hlásit veškeré nalezené vady okamžitě po jejich zjištění.

Reklamace

Kvůli reklamacím se obracejte na email obchod@gameleader.cz a uveďte číslo objednávky, název konkrétního herního titulu, u kterého byla vada zjištěna, důvod reklamace a v případě technických problémů také konfiguraci Vašeho počítače, jedná-li se o počítačovou hru.

 Průběh reklamace
Víte, že?

V případě technických problémů s hrou nejprve kontaktujte zákaznickou podporu vydavatele hry, který Vám pomůže vyřešit Váš problém s hrou a případně vyloučí chybu na straně Vašeho počítače či konzole. Kontakt je zpravidla uveden na přebalu hry nebo v manuálu.

Nepodaří-li se Vám problém odstranit nebo se bude jednat o zjevnou vadu dodaného zboží, zašlete nám reklamované zboží po domluvě zpět k posouzení na adresu sídla naší společnosti uvedenou v kontaktech našeho obchodu. Zboží nám zasílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za jeho ztrátu či další poškození během přepravy k nám. Nezasílejte nám reklamované zboží na dobírku, nepřevezmeme jej.

Budeme-li schopni o vadě rozhodnout ihned, reklamaci uznáme a nové zboží zašleme zpravidla během několika málo dnů. Nebude-li o vadě možné rozhodnout, bude zboží zasláno zpět dodavateli respektive výrobci, který reklamaci vyřeší do 30 dnů.

Záruka se vztahuje na výrobní vady, nikoli na vady vzniklé běžným užíváním či nesprávným použitím. Reklamované zboží musí být odesláno v kompletním provedení, tedy včetně originálního obalu, dodávaného příslušenství, manuálu atp.

Do zásilky s reklamovaným zbožím můžete vložit vyplněný a vytištěný reklamační list.

Vrácení nepoškozeného zboží
Víte, že?

Pokud nebudete s Vámi objednaným zbožím z jakýchkoli důvodů spokojeni, máte nárok jej do 14 dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu. Vrácením však nelze řešit reklamaci vadného zboží.

O tomto kroku nás nejprve informujte e-mailem či telefonicky a uveďte všechny náležitosti potřebné k vyřízení Vaší žádosti včetně čísla Vašeho účtu pro vrácení peněz. Můžete využít náš formulář pro odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zásilky.

Peníze za objednané zboží Vám budou bankovním převodem odeslány zpět na Váš účet nejpozději do 14 dnů od Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy. Ne však dříve, než od Vás obdržíme celý obsah původně doručené zásilky. Tu nám zašlete poštou zpět na adresu sídla naší společnosti, uvedenou v kontaktech našeho obchodu, nejpozději do 14 dnů od Vašeho oznámení o odstoupení od smlouvy.

Víte, že?

Vrácením zboží neřešte reklamace. Vámi objednané herní tituly jsou software s obsahem autorského díla a jako takové, musí být vrácené zboží nepoškozené a v neporušeném originálním obalu, tj. vůbec nerozbalené.

V případě nesplnění všech zmíněných podmínek nebude vrácení uznáno a bude opětovně odesláno zákazníkovi na jeho náklady. Poštovné za doručení zásilky zpět k nám hradí zákazník. Zboží nám zasílejte doporučeně a pojištěné, neručíme za jeho ztrátu či poškození během přepravy k nám. Nezasílejte nám vrácené zboží na dobírku, nepřevezmeme jej.

K některým hrám si lze nechat zaslat pouze produktový klíč na email, namísto fyzické krabičky. Pokud zvolíte tento způsob dopravy, souhlasíte s tím, že krabičku za Vás rozbalíme a kód Vám zašleme na email. Rozbalením hry z ochranné fólie však ztrácíte nárok na vrácení do 14 dnů. Kód odeslaný na email tak nemůžete vrátit.

Nabídka her

Informace

Zásilkovna, PPL
Logo GameLeader je reg. ochr. známka společnosti GameLeader s.r.o. © 2009-2023 GameLeader s.r.o.
Adresa: Vinařického 413/7, 39701 Písek IČO: 28103441 DIČ: CZ28103441 Bankovní spojení: 2500303832/2010 Fio banka, a.s.